Staří, mladí, bohatí i chudí, není snad nikdo, kdo by alespoň jednou v životě nezaslechl o unikátním projektu Gastromapa (GMLH), jehož zakladatelem je divadelní a filmový herec Lukáš Hejlík. Když začal jezdit po celé České republice s projektem Listování, tak hledal, kde se nejlépe najíst. To ho dovedlo až ke startu vlastního projektu Gastromapa, kde bloguje o restauracích, bistrech, kavárnách a dalších typech podniků, které navštívil.
Když jsme Lukáše oslovili s prosbou o spolupráci, okamžitě kývl a veškerá spolupráce s ním byla naprosto perfektní, profesionální, příjemná a svou rychlostí naprosto unikátní. Možná i díky tomu, že motiv již byl od první chvíle znám – na oblečení se promítne logo projektu Gastromapa. Zároveň samozřejmostí zůstává, že vždy minimálně 50% tj. veškerý výtěžek z daného produktu putuje dětem do Klokánku.
Kvalitní mikiny z bio bavlny s logem GMLH budou již brzo k dostání u nás na e-shopu.