Časté dotazy

  1. Potřebuji poradit. Jak Vás mohu kontaktovat, abych obdržel odpověď co nejdříve?

Kontaktujte nás prostřednictvím chatu zde na webu. Reagujeme zpravidla obratem i mimo pracovní dobu. Pokud se však nikdo neozývá, tak prosím zanechte svůj email, neboť v opačném případě na Vás nemáme spojení a nemůžeme Vám odpověď doručit. Odpovíme co nejdříve (zpravidla nejpozději do 30 minut). Pokud by se tak výjimečně nestalo, předem se omlouváme. Všichni máme ke Klokartu svá zaměstnání, která nás živí, a rodiny. V každém případě se nebojte připomenout. Žádný dotaz nenecháváme bez odpovědi.

2. Kde najdu velikostní tabulky výrobků?

Velikostní tabulky, jsou-li od výrobce k dispozici, umisťujeme u každého produktu. Zároveň se krátkým slovním popisem snažíme vystihnout daný produkt podle našich zkušeností. Každý výrobek si po pečlivém výběru zkoušíme a své dojmy pak shrneme v sekci popis. Pokud si přesto nevíte rady či máte nějaký konkrétní dotaz, neváhejte nám napsat a my Vám s výběrem rádi pomůžeme.

3. Odpovídají velikosti skutečnostem?

Ve většině případů velikosti odpovídají těm, které standardně nosíte. Abychom Vám však usnadnili výběr té správné, uvádíme kromě velikostních tabulek také střih a doporučení pro volbu velikostí na základě osobních zkušeností. Pokud si ani tak nebudete jistí, napište nám a my Vám s výběrem rádi pomůžeme. Spokojený zákazník je pro nás extrémně důležitý. Přejeme si, abyste naše výrobky skutečně a rádi nosili a nebyly to jen další nechtěné charitativní kousky do Vaší skříně. 

4. Co mám dělat v případě, že jsem si objednal/a špatnou velikost nebo chci produkt vyměnit či vrátit?

Samozřejmě to vyřešíme k Vaší spokojenosti, protože naším cílem je nejen pomáhat dětem, ale také poskytovat prvotřídní servis. Napište nám na adresu ZDE, sdělte číslo objednávky nebo celé jméno objednavatele. Při výměně zboží uveďte, jaký produkt si přejete vrátit a co za něj požadujete (ideálně si ověřte dostupnost dané velikosti či produktu podle množství na skladě v eshopu). Vzhledem k jedinečnosti našich produktů není potřeba žádný doklad o koupi. Následně od nás emailem obdržíte štítek do Zásilkovny pro vrácení zdarma a při výměně Vás požádáme o doplacení poštovného na náš sbírkový účet 3055103/0300 (VS – číslo objednávky).

5. Jak funguje osobní odběr zboží?

Jeden ze způsobů doručení je také osobní odběr. Fond ohrožených dětí sídlí v centru Prahy, takže chcete-li ušetřit za dopravu, případně si objednané zboží nejprve vyzkoušet, je to vhodná možnost. Po uskutečnění objednávky zboží pro Vás připravíme a kontaktujeme Vás zpravidla smskou nebo telefonicky, že je zboží připraveno k vyzvednutí na adrese Fond ohrožených dětí, Na Poříčí 1038/6, Praha 1. Je to u zastávky tramvaje náměstí Republiky, naproti bočnímu vchodu do OC Palladium. Projděte průchodem do vnitrobloku, šikmo přes dvůr do zadního levého rohu a následně po schodech do druhého patra. Pozor, budova nemá výtah. Na místě je možná platba hotově nebo kartou.

Vyzvedávat můžete Po až Čt 9 – 17 hod., Pá 9 – 15 hod. (po předchozí dohodě lze přijít i dříve či později)

Kontaktní osoba je paní Zdeňka Tesařová, tel.: 224 236 655. Vaše objednávka je standardně připravena do druhého či třetího dne. Potřebujete-li její vyřízení uspíšit, dejte nám vědět.

6. Pro platbu bezhotovostním převodem se mi zobrazuje jiný účet než při platbě kartou. Na který mám zaplatit?

V případě, že nezaplatíte objednávku hned kartou, přijde Vám email s údaji pro zaplacení bankovním převodem. Nelekejte se, že se jedná o rozdílné účty. Jeden generuje automaticky systém platební brány a je odlišný od druhého uváděného účtu 3055103/0300, což je transparentní účet Fondu ohrožených dětí. V obou případech se peníze dostanou tam, kam mají.

7. Jaké jsou skutečné náklady na zaměstnance a chod projektu a kolik peněz jde dětem do Klokánku?

Tým KlokArt pracuje zcela zdarma. To znamená ve svém volném (a zejména i v tom pracovním) čase, aby poskytoval prvotřídní servis, přinášel nové nápady, a především prostředky pro ohrožené děti z Klokánku. Za projektem jsou hodiny a hodiny práce, kterou děláme s jediným cílem – pomoci dětem. Ke spolupráci vyhledáváme subjekty, které jsou ochotné jít do pomoci s námi a věnovat svůj drahocenný čas a prostředky. Hledáme řešení a cesty, které jsou zdarma nebo s minimálními nevyhnutelnými náklady, bez jakýchkoliv marží či nároků na honorář, díky čemuž se nám daří pro děti z Klokánku přinášet nemalé finanční prostředky. Dětem jde vždy minimálně 50 % z prodejní ceny každého produktu Klokart.

8. Jaké jsou dodací lhůty?

Produkty máme skladem a zasíláme je někdy obratem, jindy cca do dvou dnů po zaplacení. Odesílání zajišťují pracovnice Fondu ohrožených dětí, které k tomu mají svoji standardní práci, a nemohou se tedy vyřízení Vaší objednávky vždy hned věnovat. Spěcháte-li na dodání zboží nebo ho potřebujete do nějakého konkrétního termínu, připište to k objednávce nebo nám napište email a my k tomu přihlédneme. Máte-li nějakou pochybnost, zda je zboží na cestě nebo trvá vyřízení neúměrně dlouho, napište nám na chat, dáme Vám přesnou informaci.

9. Jakým způsobem mohu potištěné materiály prát?

Nejšetrnější způsob praní je naruby, zajistíte tak delší životnost potisku nebo výšivky. V případě žehlení doporučujeme nepřejíždět žehličkou po potištěné nebo vyšité části. Žehlete raději také naruby nebo se vyhněte potištěné části oděvu. Před prvním praním může na oblečení zůstat po digitálním tisku obdélník, který však po vyprání zmizí.

10. Nabízíte doručování také do zahraničí?

Můžeme Vám cokoliv zaslat také do zahraničí, a to za jednotnou cenu 169 Kč. Zvolte možnost Doručení po Evropě a my Vás budeme následně kontaktovat pro přesnou adresu doručení. Samostatnou, levnější možností je zaslání na Slovensko, které také naleznete v nabídce.

11. Projekt Klokart je mi sympatický. Jak mohu projektu pomoci?

Nejjednodušší možný způsob – sledujte nás, mluvte o nás, dejte o nás vědět. Pokud máte pozitivní zkušenost šiřte ji dál a označujte @klokart. Rozšiřování povědomí a dobrého slova o projektu zapříčiní to, že o nás budou lidé vědět a budou prostřednictvím projektu dál pomáhat dětem z Klokánku. A to je náš společný cíl.

12. K jakým marketingovým účelům používáte osobní data, ke kterým dávám souhlas?

Poskytnutá osobní data jsou pro nás velmi důležitá a zacházíme s nimi s náležitou péčí. Nechceme zklamat Vaši důvěru a zahlcovat Vás nadbytečnými informacemi. Informujeme Vás tedy pouze o příchodu nové kolekce, která je zpravidla třikrát do roka, a dovolíme si Vás prostřednictvím dotazníků spokojenosti požádat o velmi cennou zpětnou vazbu týkající se Vašeho nákupu. Váš souhlas s poskytnutím údajů lze samozřejmě také kdykoliv odvolat.

  1. Vyplatí se čekat na posezónní nebo výprodejové slevy?

Podstata charitativního projektu je přinášet co možná nejvyšší finanční částku dané organizaci, v našem případě Klokánkům. Slevy proto z podstaty věci neposkytujeme a zpravidla se nevyplácí na ně čekat. Nicméně ani v našem případě není zdravé, když nám starší kolekce dlouho zůstávají na skladě. Náš prostor je omezený a nové kolekce stále přibývají. Nově vám tedy každý měsíc přinášíme SLEVU MĚSÍCE, kdy zlevníme jeden nebo více vybraných produktů, většinou ze starších kolekcí. Zároveň u nás na e-shopu najdete sekci, kde jsou trvale zlevněné produkty (poslední kusy, okrajové velikosti…). Kvalitní a krásné oblečení z Klokartu se tak dostane do skříní těch, kteří je budou radostně nosit a pomohou dětem o víc, než když budou ležet nechtěné na skladě.