Dominika je srdcem a duší celého projektu KlokArt. Od jejího příchodu v roce 2018 se projekt posunul na novou úroveň. Její dlouholeté zkušenosti v marketingu přinesly KlokArtu nejen nový směr, ale také mu daly promyšlenou a dospělejší marketingovou koncepci. Dominika má dar nejen vymýšlet skvělé nápady, hledat netradiční řešení a cesty, ale umí vyburcovat lidi kolem sebe, aby sdíleli její nadšení pro projekt. Dokáže motivovat ostatní, aby se zapojili, a vytváří tak silnou komunitu lidí, kteří věří v dobročinnost a skutečnou pomoc dětem.
Kromě toho, že má pod kontrolou marketingovou strategii celého projektu, plánování aktivit, veškerou komunikaci vůči třetím subjektům, řeší každodenní mravenčí práci. S vervou také pomáhá i s komunikací Fondu ohrožených dětí. Je to člověk, který vkládá do projektu obrovské množství času a energie a váží si každého člověka, který se kolem projektu pohybuje. Když Dominika něco dělá, dává tomu celé své srdce.
Dominika je nejen zkušená podnikatelka a majitelka mediální agentury, ale také maminka dvou úžasných chlapců. S láskou a oddaností, kterou vkládá do KlokArtu, ukazuje, jak je možné spojit práci, vášeň a osobní hodnoty pro dobro druhých.