Nikola přinesla do projektu spoustu nápadů a mladistvé energie, což KlokArtu dodalo nový impulz. Její nasazení a oddanost jsou neocenitelné – denně se věnuje projektu i na úkor svého volného času. Je naprosto nepostradatelnou součástí týmu, protože se stará o kompletní správu webu KlokArt, našeho e-shopu, copywriting a sociální sítě.
O projektu říká: „KlokArt mi dává smysl hlavně proto, že dělá radost hned několikrát. Koupit si hezkou věc je sice fajn, ale když vím, že získané peníze jdou navíc na smysluplnou věc, nákup nabírá hned jiné hodnoty. Věřím totiž, že to, co vyzařujeme a dáváme, se k nám vrací. Ať už je to padesátikoruna měsíčně nebo laskavost těm, kteří jí potřebují.“
Díky svému studiu marketingu a současnému zaměstnání v marketingové agentuře se Nikola neustále posouvá kupředu, nejen svými kreativními nápady, ale i neúnavnou prací, která projekt posouvá na další úroveň.
S každým svým krokem přispívá k tomu, aby KlokArt rostl a dostával se k co nejvíce lidem, kteří chtějí pomoci.